Phone
Search
Ліхтар

Ліхтар туристичний Ліхтар Olight Perun Mini KIT

Видалити

2 000 грн

1

Ліхтар

Ліхтар туристичний Ліхтар Olight Perun Mini KIT

Видалити

2 000 грн

1

Генератори Генератори Генератори Зарядні станції Генератори Ліхтарики Генератори Повербанки Генератори Цейво

Гарантії

Ми дбаємо про свою ділову репутацію, тому пропонуємо зрозумілі, комфортні для клієнтів умови покупки та повернення продукції.


Умови повернення або обміну товару

Покупець має право відмовитися від товару, коли йому не підходить зовнішній вигляд покупки: колір, форма, розмір, фасон або відсутня можливість використовувати товар за прямим призначенням. У цьому випадку допускається повернення продукції при дотриманні нижчеперелічених умов:


є товарний чек та гарантійний талон;

товар не застосовувався за призначенням, тому зберігає початковий вигляд, швейний ярлик (пломбу), пакування та цілісність комплекту;

товар не входить до переліку позицій, заборонених до повернення (згідно з постановою Кабінету Міністрів №172, затвердженої 19.03.1994 р.);

минуло не більше 14 днів від моменту покупки.

Буде потрібно передзвонити співробітнику компанії, щоб повідомити його про причину повернення. Треба узгодити з ним механізм повернення (заміни) продукції. З боку компанії буде запропоновано отримати аналогічний товар або будь-який інший, обраний покупцем (при розбіжності вартості клієнт робить доплату). Якщо клієнт не бажає робити заміну, йому повернуть гроші на банківську карту. У разі, коли товар повертається без наявності браку, транспортні витрати оплачує покупець. Коли товар може використовуватися повноцінно, без обмежень у застосуванні, його повернення робити забороняється.


У разі, коли товар використовувався та зламався протягом наданого виробником гарантійного терміну, в сервісному центрі проводиться технічна експертиза. Документ з підтвердженням факту несправності, заводського браку видається на руки покупцеві.


Які товари не підлягають поверненню

Перелік продукції, яка заборонена до обміну, представлена за посиланням.


Продавець має право відмовити клієнту, коли:


звернення складено невірно;

період допустимого повернення, встановленого законодавством, закінчився;

загублений чек, що підтверджує покупку, гарантійний талон;

продукція повертається без пакування;

є пошкодження технічного типу, викликані неакуратним застосуванням зробленого придбання.

У разі, коли товар отримав видимі пошкодження при транспортуванні, а клієнт не перевірив якість продукції при отриманні, відповідальність за це знімається з продавця. Аналогічно буде оформлена відмова при неправильному монтажі або експлуатації продукції, що призвело до її свідомої несправності.


Гарантія та сервіс

Вся представлена у нас продукція сертифікована та продається офіційно з заводською гарантією. Крім того, наші фахівці завжди допоможуть розв'язати будь-які питання, які виникнуть у вас в процесі використання обладнання, придбаного в магазині Pruda.


На кожен, офіційно вироблений товар, існує гарантійний термін, протягом якого забезпечується експлуатація продукції без нарікань з боку покупця. Технічні нюанси (крім заводського браку, що виключає подальше використання товару) виправляють в сервісному центрі, найчастіше – без оплати з боку клієнта.


Для здачі товару в ремонт слід мати правильно заповнений гарантійний талон та чек, що підтверджує покупку виробу.


У гарантійному талоні має бути прописано найменування товару згідно зі специфікацією, вказана дата реалізації, поставлена печатка, є підпис покупця.


Відмова в ремонті по гарантії можлива в наступних випадках:


гарантійний талон заповнений з помилками;

товар застосовували не за призначенням;

виявлено сліди ремонту, виконаного неуповноваженою особою (сам клієнт або стороння фірма);

в результаті втручання конструкція зазнала змін, не дозволених виробником.